Parkovací asistent Keetec určený pro instalaci do zadního nárazníku vozidla. Při couvání s dosahem od 1.5 m do 0,3 m upozorní řidiče akusticky bzučákem. ...
Parkovací asistent Keetec určený pro instalaci do zadního nárazníku vozidla. Při couvání s dosahem od 1.5 m do 0,3 m upozorní řidiče akusticky bzučákem. ...
jde nastavit na auta s tažným i přepnout do režimu předních
mají vypínač a lze je podle potřeby i uplně vypnout
v autě jsem je neměl, ale verze s touto vybavou existovla a vzhledem k dnešním podmínkám, kdy potřebuju dostat velké auto na malé místo, nebo k manevrování potřebuju každý centimetr, at už u paneláku či jinde, tak společně se zrcátky je to výborný pomocník, ale nezapomínat používat rozum.
Parkovací asistent Keetec určený pro instalaci do zadního nárazníku vozidla. Při couvání s dosahem od 1.5 m do 0,3 m upozorní řidiče akusticky bzučákem. Obsahuje funkci Antihook (ignorace tažného zařízení vozu), funkci změny dosahu systému při instalaci do přední části vozu, ovládání hlasitosti bzučáku a možnost doplnění LED displeje. Napájecí napětí je od 9 do 16 VDC.
BS 400 obsahuje funkci Anti-hook, která zabezpečuje, aby parkovací snímač nevyhodnocoval tažné zařízení nebo rezervní kolo na pátých dveřích jako překážku. Dosah snímačů je od 0,3 do 1,5m. Při použití v přední části vozidla od 0,3 do 1m.
Parametry:
napájecí napětí: 9-16V
pracovní teplota: -30 do +70°C
pracovní proud: 20-200 mA
ultrazvuková frekvence snímačů: 40kHz
průměr snímačů: 19 mm
Obsah balení:
řídící jednotka
4 ks snímačů s průměrem 19mm
bzučák
kabeláž
nástroj na zhotovení otvoru do nárazníku
vypínač na vypnutí parkovacího asistentu (do otvoru 14,6mm)
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
jde nastavit na auta s tažným i přepnout do režimu předních
mají vypínač a lze je podle potřeby i uplně vypnout
v autě jsem je neměl, ale verze s touto vybavou existovla a vzhledem k dnešním podmínkám, kdy potřebuju dostat velké auto na malé místo, nebo k manevrování potřebuju každý centimetr, at už u paneláku či jinde, tak společně se zrcátky je to výborný pomocník, ale nezapomínat používat rozum.